Barcelona Activa al teu costat
20 d'abril de 2020
La situació de crisi provocada per la Covid-19 ha afavorit la posada en marxa de telèfons d’atenció, un nou portal per facilitar ajudes econòmiques i eines de suport a entitats, persones autònomes i empreses.
Nou telèfon d’atenció gratuïta
El nou servei d’atenció telefònica és personalitzat i s’adreça a qualsevol entitat, persona autònoma i sector empresarial en general que tingui dubtes o consultes que es puguin resoldre per part de Barcelona Activa. El telèfon d’atenció, 900.533.175, és gratuït i està actiu els dies feiners de 9 a 18 h. Les consultes es derivaran als serveis o recursos especialitzats que s’adaptin millor a cada cas.
Web informatiu amb recursos econòmics
Barcelona Activa habilita un nou portal informatiu que aplega els recursos econòmics i de suport de totes les administracions, adreçats especialment a microempreses, pimes i persones autònomes, que són els que han patit més la caiguda de la facturació des de la declaració de l’estat d’alarma. El web també dona servei a totes les empreses, cooperatives, entitats o associacions que ho sol·licitin.
Com es poden informar els professionals autònoms, les microempreses i les pimes?
- A través del telèfon d’atenció gratuïta 900.533.175.
- Al portal informatiu hi ha un espai específic amb recursos de totes les administracions, com bonificacions i ajornaments de les taxes municipals a les empreses, formació tecnològica al Cibernàrium i altres eines d’interès.
Com es poden informar les entitats, les associacions i les cooperatives?
- Les entitats que optin a les convocatòries obertes de subvenció dels programes “Impulsem el que fas” i “Enfortim l’ESS 2020” disposen d’un servei d’assessorament telemàtic específic.
- A través del telèfon d’atenció gratuïta 900.533.175.
- A més, al portal informatiu hi ha altres recursos com formacions en línia per a les persones autònomes, empreses i entitats d’ESS, o un repositori de material i informació rellevant per a les empreses d’ESS.