Eix Clot

Eix Clot

Empresa i Treball posa en marxa el programa d'acceleració en estratègia i màrqueting digital per a marques de moda

31 d'agost de 2021

  • El Departament, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), impulsa aquest programa adreçat a marques catalanes de moda amb potencial de creixement, amb l’objectiu de garantir i accelerar la seva transformació digital.
  • El programa s’adreça a empreses amb un mínim de 2 anys d’antiguitat i una facturació de més de 100.000 euros, en fase de creixement i amb un procés estratègic de digitalització en marxa.
  • El programa consta de dues fases: una primera de transferència de coneixement i una segona centrada en la mentoria individualitzada.
  • Les empreses interessades poden presentar les seves sol·licituds fins al 21 de setembre a través de Canal Empresa.

El Departament d’Empresa i Treball, a través del CCAM, posa en marxa el programa d’acceleració en estratègia i màrqueting digital per a empreses catalanes de moda. La iniciativa s’adreça a marques catalanes amb potencial de creixement, amb l’objectiu de garantir i accelerar la seva transformació digital, per tal d’afrontar els reptes actuals del sector amb garanties d’èxit.

El programa s’ha dissenyat  per a empreses o persones físiques del sector tèxtil-moda, calçat i/o marroquineria amb un concepte testat i disseny propi, i amb capacitat per aportar innovació al sector. Les empreses s’han de trobar en fase de creixement, amb potencial i voluntat per seguir creixent a partir d’una intensificació de la seva estratègia digital.  És imprescindible que siguin empreses obertes a nous reptes i canvis, amb una estructura sòlida per poder endegar una transformació evolutiva del seu model de negoci.

Entre els requisits sol·licitats per participar, les empreses interessades han de tenir domicili fiscal a Catalunya; estructura empresarial pròpia; almenys 2 anys d’antiguitat; almenys dos treballadors a temps complert, i acreditar una facturació de més de 100.000 euros i menys de 50 milions d’euros. També hauran de disposar de disseny i marca pròpia i canal de venda online.

En aquesta edició podran participar un màxim de 10 marques, que seran seleccionades per un comitè d’experts, a partir de la seva proposta de valor, potencial de creixement i motivació. Les sol·licituds s’han de presentar a través de Canal Empresa fins el 21 de setembre.

Programa d’acceleració en estratègia i màrqueting digital per a empreses catalanes de moda

Les empreses participants en el programa d’acceleració es beneficiaran d’un coneixement i mentoria en l’àmbit tecnològic per part de professionals de prestigi internacional. L’objectiu és obtenir un efecte multiplicador a curt termini sobre les capacitats de l’empresa, augmentant així el seu potencial de creixement.

El programa consta de dues fases: la primera estarà basada en la transferència de coneixement, mentre que la segona consistirà en l’acompanyament personalitzat a través d’una mentoria individualitzada, tant a nivell estratègic com tecnològic.

- Fase de Transferència de coneixement: d’una durada aproximada de dos mesos, consta de 7 workshops a càrrec de professionals del màxim renom al voltant dels àmbits següents: estratègia en comerç electrònic, arquitectura de marca, gestió de la relació amb els clients (estratègia de CRM), integracions tecnològiques, optimització de la conversió (estratègia de CRO), ciberseguretat i publicitat digital.

- Fase d’Acompanyament personalitzat tindrà una durada aproximada de tres mesos i es basarà en tres àmbits: la identificació dels reptes i palanques a treballar amb cada marca; el disseny del recorregut individual per a cada marca, elaborat per part dels mentors del programa i, l’assessorament tecnològic i estratègic per part dels mentors.

Més informació i com participar al programa al web del CCAM.

Generalitat de Catalunya

Els nostres socis

La Clote
Escola Taller Novart
En Clave de Soul
Gran Ruca
Pastisseria La Palma
Second Company
Sonisord
Carregant...
x
X