Eix Clot

Eix Clot

Empresa i Treball posa en marxa el programa d'acceleració en estratègia i màrqueting digital per a marques de moda

31 d'agost de 2021

  • El Departament, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), impulsa aquest programa adreçat a marques catalanes de moda amb potencial de creixement, amb l’objectiu de garantir i accelerar la seva transformació digital.
  • El programa s’adreça a empreses amb un mínim de 2 anys d’antiguitat i una facturació de més de 100.000 euros, en fase de creixement i amb un procés estratègic de digitalització en marxa.
  • El programa consta de dues fases: una primera de transferència de coneixement i una segona centrada en la mentoria individualitzada.
  • Les empreses interessades poden presentar les seves sol·licituds fins al 21 de setembre a través de Canal Empresa.

El Departament d’Empresa i Treball, a través del CCAM, posa en marxa el programa d’acceleració en estratègia i màrqueting digital per a empreses catalanes de moda. La iniciativa s’adreça a marques catalanes amb potencial de creixement, amb l’objectiu de garantir i accelerar la seva transformació digital, per tal d’afrontar els reptes actuals del sector amb garanties d’èxit.

El programa s’ha dissenyat  per a empreses o persones físiques del sector tèxtil-moda, calçat i/o marroquineria amb un concepte testat i disseny propi, i amb capacitat per aportar innovació al sector. Les empreses s’han de trobar en fase de creixement, amb potencial i voluntat per seguir creixent a partir d’una intensificació de la seva estratègia digital.  És imprescindible que siguin empreses obertes a nous reptes i canvis, amb una estructura sòlida per poder endegar una transformació evolutiva del seu model de negoci.

Entre els requisits sol·licitats per participar, les empreses interessades han de tenir domicili fiscal a Catalunya; estructura empresarial pròpia; almenys 2 anys d’antiguitat; almenys dos treballadors a temps complert, i acreditar una facturació de més de 100.000 euros i menys de 50 milions d’euros. També hauran de disposar de disseny i marca pròpia i canal de venda online.

En aquesta edició podran participar un màxim de 10 marques, que seran seleccionades per un comitè d’experts, a partir de la seva proposta de valor, potencial de creixement i motivació. Les sol·licituds s’han de presentar a través de Canal Empresa fins el 21 de setembre.

Programa d’acceleració en estratègia i màrqueting digital per a empreses catalanes de moda

Les empreses participants en el programa d’acceleració es beneficiaran d’un coneixement i mentoria en l’àmbit tecnològic per part de professionals de prestigi internacional. L’objectiu és obtenir un efecte multiplicador a curt termini sobre les capacitats de l’empresa, augmentant així el seu potencial de creixement.

El programa consta de dues fases: la primera estarà basada en la transferència de coneixement, mentre que la segona consistirà en l’acompanyament personalitzat a través d’una mentoria individualitzada, tant a nivell estratègic com tecnològic.

- Fase de Transferència de coneixement: d’una durada aproximada de dos mesos, consta de 7 workshops a càrrec de professionals del màxim renom al voltant dels àmbits següents: estratègia en comerç electrònic, arquitectura de marca, gestió de la relació amb els clients (estratègia de CRM), integracions tecnològiques, optimització de la conversió (estratègia de CRO), ciberseguretat i publicitat digital.

- Fase d’Acompanyament personalitzat tindrà una durada aproximada de tres mesos i es basarà en tres àmbits: la identificació dels reptes i palanques a treballar amb cada marca; el disseny del recorregut individual per a cada marca, elaborat per part dels mentors del programa i, l’assessorament tecnològic i estratègic per part dels mentors.

Més informació i com participar al programa al web del CCAM.

Generalitat de Catalunya

Els nostres socis

Second Company
Chisholm School
Creps Clot
INMOAS-SER
Finques Martell
Maria Casas, biologa
Rellotgeria Lara
Carregant...
x
X