Eix Clot

Eix Clot

L'Agència Catalana del Consum obre un canal online per atendre consultes per afectacions derivades de la crisi de la Covid-19

28 d'abril de 2020

  • Mitjançant la plataforma de YouTube Live (youtube.com/consumcat), la Generalitat a través de l’Agència Catalana del Consum (ACC), posa a disposició de la ciutadania aquest nou canal, on cada dia, de dilluns a divendres i de 12 a 13 hores, podran fer arribar totes les seves consultes relacionades amb afectacions en l’àmbit del consum.
  • Aquesta iniciativa s’emmarca en la campanya informativa Cuidem el consum, que ha endegat el Departament d’Empresa i Coneixement a través de l’Agència, per donar resposta a la ciutadania davant les diferents casuístiques que poden afectar els seus drets com a consumidors i consumidores, i alhora fomentar un consum responsable i solidari.

La Generalitat a través de l’Agència Catalana del Consum (ACC) del Departament d’Empresa i Coneixement, posa en marxa aquesta setmana un Consultori de Consum online i interactiu, per poder atendre les consultes relacionades amb les afectacions derivades per les mesures preses per fer front a la COVID-19.

Mitjançant la seva plataforma de YouTube Live (youtube.com/consumcat), l’Agència Catalana del Consum suma un nou espai i posa a disposició de la ciutadania aquest nou canal, on cada dia, de dilluns a divendres i de 12.00 a 13.00 hores, podran fer arribar totes les seves consultes relacionades amb afectacions en l’àmbit del consum: com ara la cancel·lació de viatges o d’espectacles, dubtes relacionats amb les quotes de serveis que s’han deixat de prestar (gimnasos, acadèmies, etc.) o detecció de males pràctiques en la venda de determinats articles, entre d’altres qüestions.

Aquesta iniciativa s’emmarca en la campanya informativa Cuidem el consum, que ha endegat l’Agència per donar resposta a la ciutadania davant les diferents casuístiques que poden afectar els seus drets com a consumidors i consumidores, i alhora fomentar un  consum responsable i solidari.

A banda del Consultori online, les persones consumidores també poden fer arribar tots els seus dubtes o possibles reclamacions pels canals habituals, des del web consum.gencat.cat, i a través de les xarxes socials @consumcat a Twitter, Instagram i Facebook. A través d’ells, l’Agència ja ha gestionat més de 2000 consultes.

També, es pot trobar tota la informació actualitzada sobre les afectacions de l’emergència sanitària per a les persones consumidores i les empreses, a consum.gencat.cat/coronavirus

Generalitat de Catalunya

Els nostres socis

La Casa Agency
Siente
Bodega Carol
Farmàcia Egea - Thomas
Mora Hogar
Món Estetic
Dommia
Carregant...
x
X