Eix Clot

Eix Clot
Ruta de Tapes 2026

Inici

Aquest estiu, els dijous de 18.30 a 21.30 hores fot-li canya a les tapes!

Vine a l’Eix Clot a gaudir dels bars i restaurants que participen en la nova edició de la Ruta de Tapes pel Clot, i prova la seva tapa més emblemàtica acompanyada d'una beguda per només 4 € (tapa + beguda).

Enguany, a més, cada tapa ve acompanyada d'un posagots exclusiu de la col·lecció "Fot-li canya a la tapa!". Hi ha 12 dissenys únics! Si aconsegueixes col·leccionar almenys sis posagots diferents i comparteixes una foto a la web de l'Eix Clot, entraràs en el sorteig de 100€ en vals de compra per gastar en els comerços de l'Eix Clot.

No esperis més!

Marca en el teu calendari els dijous del 26 de juny al 31 de juliol de 18.30h a 21.30h i aprofita aquesta oportunitat per descobrir les millors tapes del Clot. Avisa els teus amics, familiars i amics i gaudeix d'una experiència gastronòmica divertida, deliciosa i amb premi!

Estiu 2026

Croqueta

Croqueta de cotxinita pibil.

Melosa
Clot, 163
Barcelona 08026
4,00€
Xips d'Alevoso

Versió mini de les nostres patates traïdores! Xips amb trossets de seitó, musclo, piparra, oliva i salsa espinaler.

Alevoso Bar
Clot 64
Barcelona 08018
4,00€
Bloody burger

Hamburguesa de vedella al pebre, amb formatge curat d'ovella fosa, cruixent de ceba i fina salsa de pebrots.

Olson Bar
Rossend Novas 7
Barcelona
4,00€
Dos rombes

Base de coca amb puré de feijoada i agulla de porc a l'estil cantonès.

Lolalà
Plaça del Mercat 14
Barcelona 08018
4,00€
Llengua Bodega Carol

Llengua de vaca elaborada amb sal, pebre vermell agredolç i all. Fumat amb llenya de roure tradicional de la gastronomia lleonesa.

Bodega Carol
Aragó, 558
Barcelona 08026
4,00€
El tempurró

Botifarró en tempura amb melmelada de tomàquet.

La Margui
Av. Meridiana, 97
Barcelona 08026
4,00€
Gelatapa

Beguda petita a triar entre orxata i granissats i un gelat baby.

Lo de Karol
Mallorca 547
Barcelona 08026
4,00€
Pintxo

Pintxo en pa brioix torrat amb mantega. Guacamole de poma verda, anxova, cor de tomàquet, bastons de poma i coriandre. Fresc i amb gust de mar a ple estiu sense moure't del barri. Acompanya'l amb una mica de vi blanc.

Es Bien
Gran Via de les Corts Catalanes 851
Barcelona 08018
4,00€
El xoriço original

Pintxo de xoriço amb tomàquet cherry sobre una torrada de pa amb tomàquet. Cervesa llimonada casolana amb un pessic de gingebre fresc amb gel.

Natury
clot 69
Barcelona 08018
4,00€
CochiNeta

Carn de porc marinada en achiot i taronja agra, cuinada a foc lent fins a aconseguir una textura tendra i sucosa.

La Republica del Taco
Sant Quinti 30 Barcelona
Barcelona 08026
4,00€

Carregant...
x
X